- Projekt gry Arda http://www.arda.pun.pl/index.php - Pomysły zrealizowane http://www.arda.pun.pl/viewforum.php?id=8 - surowce, zioła http://www.arda.pun.pl/viewtopic.php?id=24 |
Administrator - 2008-05-18 08:49:17 |
Należy ustalić jakie dobra naturalne będą występować grze. Do produkcji broni niezbędne są żelazo i węgiel. Jeśli była mowa o farmach to ja proponuję fajkowe ziele. Do produkcji mikstur leczniczych przyda się athelas. |
Kain - 2008-05-18 08:58:17 |
Do roślinek: |
Administrator - 2008-05-18 09:05:41 |
Nie wiem czy mogłyby mieć jakieś zastosowanie oprócz tego, że sobie rosły. |
Kain - 2008-05-18 09:10:31 |
No jeśli chcesz (chcemy?) żeby rozbudować nieco grę, to można by jakoś je wykorzystać. Wpadł mi do głowy też taki pomysł, że rasy mogłyby mieć umiejętności tylko dla tej rasy, np: Elfy premia do łucznictwa, zielarstwa. Krasnoludy do kowalstwa, Orkowie do hmm walki bronią białą etc. |
Tivox - 2008-05-18 11:05:01 |
A pieczarki? Przecież to przysmak hobbitów :P Proponowałbym, żeby można było sobie je zasadzić na farmie, a potem robić z nich jedzenie. |
Administrator - 2008-05-18 12:04:29 |
Wiedziałem, że zapomniałem o czymś ważnym. Pieczarki koniecznie! |
Herminator - 2008-05-18 13:17:38 |
JA uważam, że np. takie krasnale czy orki(bez obrazy) mikstur nie powinny robić... a przynajmniej nie te najsilniejsze:) A co do roślin to raczej zgadzam sie z tym co jest wyżej... |
++Sannah++ - 2008-05-19 06:25:03 |
jeśli do łuków to cis. Łuki zazwyczaj się z cisu robiło bo było to drewno wytrzymałe a zarazem elastyczne. |
Tivox - 2008-05-19 13:52:03 |
Co do żarcia to jeszcze lembasy i kramy. A w ogóle to można by zrobić potrawy, które by występowały tylko na danym terenie, np ww lembasy w Lórien, pieczarki w Shire etc etc. |
Selvetarm - 2008-05-19 16:00:13 |
Czyli te roslinki z Vallheru nie beda juz uzywane? :) Jak juz o potrawach, to nalezy porobic rozne odmiany piwa (najlepsze we Wschodniej Cwiartce jesli mnie pamiec nie myli xd) :D |
Nitaela Havaria - 2008-05-19 17:01:17 |
Kwiatki, jakie Kain wymienił mogły by byc hodowane przez hobbity i sprzedawane, jako składniki mikstur leczniczych i nie tylko ( dajacych czasowe bonusy do cech? ). Ale jak kazdy pomysł tutaj łaczy sie to ze stworzeniem kolejnego elementu gry, a mianowicie klasy :alchemik. |
Selvetarm - 2008-05-20 13:20:25 |
sorry za offtop: alchemik bedzie ;p |
Administrator - 2008-05-22 16:10:41 |
No i przez te nieszczęsne surowce pisanie zatrzymane:/ |
Tivox - 2008-05-22 16:20:48 |
Ale o co chodzi? Czegoś nie możesz zrobić, czy chodzi o to, że temat niedokończony? |
Administrator - 2008-05-22 20:26:15 |
Nie ma żadnych konkretów. |
Tivox - 2008-05-22 20:41:03 |
To ja proponuję coś takiego: |
Selvetarm - 2008-05-24 17:59:33 |
Jesli chodzi o rosliny proponowalbym wieksze urozmaicenie, w koncu w grze nie beda tylko miksturki lecznicze (a do nich uzywaloby sie athelas). Potrzeba jeszcze innych ziol, np. do mikstur regenerujacych mane, wskrzeszenia, trujacych. |
Tivox - 2008-05-24 20:21:26 |
No to można coś tam wymyślić, np gnojnik śmierdzący itp itd :D |
Administrator - 2008-05-25 18:02:18 |
Nie wiem czy podejmę się napisania takiego systemu mikstur. |
Tivox - 2008-05-25 18:09:52 |
Najlepiej dać dwa tylko rodzaje - leczące i regenerujące manę. Wskrzeszenie zrobiłbym w inny sposób, mianowicie trzeba by było odczekać np. godzinę, aby postać wróciła do życia. A trucizny... No nie wiem, nie jestem przekonany do tego pomysłu. No bo po co je w ogóle wprowadzać? |
Dalinarea - 2008-05-26 19:45:15 |
nie zapomnijcie o fajkowym.. |
Selvetarm - 2008-05-27 10:56:43 |
Po co trucizny? Na przyklad po to, by zabijac w roznorodny sposob, moim zdaniem dobry dla zlodzei :D |
Administrator - 2008-05-27 13:14:34 |
Ja też nie jestem za truciznami, a przynajmniej na początku gry. A co do regeneracji many...nie jestem pewien czy w ogóle wprowadziłem mane:P |
Selvetarm - 2008-05-27 14:42:31 |
Aha :D No to trucizny mozna sobie w zasadzie odpuscic (choc zatruta bron to dobry pomysl jest, ale jak wolicie :D) a co do many... Coz, jakby jej nie bylo to jakby wygladalo to z czarami? Mozna uzywac magii do woli? :D |
Administrator - 2008-06-17 15:19:00 |
Jeśli chodzi o zaklęcia, wzorowałbym się na BG. |
Tivox - 2008-06-17 18:27:00 |
A może żelazo na Żelaznych Wzgórzach? W końcu ta nazwa od czegoś jest :P Co do Athelas to proponuję okolice Rivendell i Minas Tirith. |
Administrator - 2008-06-17 19:21:36 |
Ale nie ma takich lokacji jak okolice. Są tylko główne miasta. |
Tivox - 2008-06-17 20:33:58 |
Zawsze można zrobić taką lokację jak na przykład Ithilien :) |
Kain - 2008-06-18 14:15:14 |
Albo Pola Pelenoru (czy jakkolwiek się to nazywało.) |
Selvetarm - 2008-06-20 19:14:27 |
Jesli mnie pamiec nie myli to athelas mozna bylo znalezc w Lossarnach (cos takiego :D) i na Wichrowym Czubie. Jesli chodzi o zelazo to mozna je jeszcze przeciez wydobywac w Samotnej Gorze :p |