Projekt gry Arda

Forum projektu Arda

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#16 2008-05-06 20:35:55

Tivox

Użyszkodnik

2831636
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 153
Punktów :   

Re: budynek szkoleń

To ja jestem za


"We are just a moment in time, A blink of an eye, A dream for the blind, Visions from a dying brain"
Anathema

Offline

 

#17 2008-05-08 12:42:33

Herminator

Użyszkodnik

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 24
Punktów :   

Re: budynek szkoleń

taaaa... tylko w takim wypadku musimy znieśc niemożliwosć atakowania gracza która ma niższy lvl... Bo to będzie bez sensu:/

Offline

 

#18 2008-05-08 14:17:25

Vaivatan

Użyszkodnik

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 7
Punktów :   

Re: budynek szkoleń

Moim zdaniem powinno być ograniczenie co do możliwości ataku na niższych poziomach i tego tłumaczyć chyba nie trzeba. Co do umiejętności i budynku szkolenia. Powinien on powstać ale w innej formie. Cena za szkolenie powinna zależeć nie od posiadanego poziomu, a od rosnącej umiejętności. To kosztowało by graczy więcej złota. Poza tym. Można by również zrobić wtedy odpowiedni przelicznik na energię. Wyższy poziom szybkości równa się większy koszt energii, który trzeba zużyć by się wyszkolić jeszcze bardziej. Popieram pomysł co do możliwości szkolenia się raz dziennie. A jeżeli chodzi o rozdawanie pkt. u nauczycieli. Uważam, że powinno się to odnosić do fabularnej części gry. Podczas sesji zdobywane były by pkt. które potem wedle własnej woli można by wykorzystać w jakiś sposób np. MG przyznawałby za 2 pkt. umiejętność łucznictwa na poziomie nowicjusza... Czy coś w tym guście.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.068 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pokemon-rpg.pun.pl www.adsumus.pun.pl www.ranger-airsoft-team.pun.pl www.zmierzch-wampir.pun.pl www.doradcy09.pun.pl