Projekt gry Arda

Forum projektu Arda


#1 2008-04-26 10:09:15

Tivox

Użyszkodnik

2831636
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 153
Punktów :   

Potwory

Więc jak już zajmujemy się sprawami takimi jak lokacje, to może warto zastanowić się nad potworami, które mają występować w grze? Ja proponowałbym wybrać coś z tego --->>  http://eldamar.my.link.pl/Eldamar_Rasy/bestiarisz.htm


"We are just a moment in time, A blink of an eye, A dream for the blind, Visions from a dying brain"
Anathema

Offline

 

#2 2008-04-26 14:14:48

Administrator

Administrator

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 270
Punktów :   

Re: Potwory

Tivox napisał:

Więc jak już zajmujemy się sprawami takimi jak lokacje, to może warto zastanowić się nad potworami, które mają występować w grze? Ja proponowałbym wybrać coś z tego --->>  http://eldamar.my.link.pl/Eldamar_Rasy/bestiarisz.htm

To może zaproponujesz jakieś konkrety:D

Offline

 

#3 2008-04-26 16:01:32

Tivox

Użyszkodnik

2831636
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 153
Punktów :   

Re: Potwory

A właśnie. Widzę, że na tej stronie są różne podziały tych potworów, więc proponuję, żeby w każdej lokacji można było spotkać inne monstrum. Np wodne potwory spotykałoby się tylko w miastach położonych nad wodą, demony gdzieś w okolicach Mordoru, ewentualnie Dol Guldur, itp. Oto moje propozycje:

Lokacje nad wodą - Olbrzymi Żółw, Smok wodny
Lokacje bagniste - Ninevet, Vodyanoi, Smok bagienny, Trupia świeca, Trupia latarnia, Ghul
Podziemne jeziora - Czerwona paszcza, Czatownik
Jaskinie, lochy itp - Balrog, Smok Jaskiniowy, Troll, Wielki Pająk, Duch, Szkielet, Widmo
Okolice Mordoru/Dol Guldur - Czarny demon, Olbrzymi pająk (taki jak Szeloba), Wampir Morgotha, Smok Ognisty (tylko przy Mordorze), Skrzydlata bestia, Krebain, Duch, Widmo, Warg, Wilkołak
Północne lokacje - Wieloryb zabójca, Lodowy smok
Góry - Zimny smok, Skrzydlata bestia, Smokołak, Krebain, Gigant
Pustkowia - Smok lądowy, Smokołak, Krebain, Upiór, Warg
Pustynie - Smok piaskowy, Brzęczyróg
Puszcze i lasy - Wielki pająk, Pająk Królewski

Wszędzie też można spotkać orków, goblinów, uruk-hai etc, etc. Jak widać najwięcej niebezpieczeństw można spotkać w okolicach twierdz tych złych, co się zgadza z książką A proponuję też nie wprowadzać do gry takich potworów jak Nazgul, Szeloba czy inna Ungolianta, bo przecież one były ważniejsze niż zwykłe monstra. Co Wy na to?

Ostatnio edytowany przez Tivox (2008-04-26 16:02:46)


"We are just a moment in time, A blink of an eye, A dream for the blind, Visions from a dying brain"
Anathema

Offline

 

#4 2008-04-26 16:40:59

Trelant

Użyszkodnik

7869178
Skąd: Wrocław / Pleszew
Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 31
Punktów :   

Re: Potwory

No a co z potworami na ktorych nabija sie pierwsze lvle gdy nikt nie ma kasy zeby podrozowac????

Offline

 

#5 2008-04-26 18:00:06

Selvetarm

Użyszkodnik

2390700
Skąd: Lórien
Zarejestrowany: 2008-04-22
Posty: 65
Punktów :   

Re: Potwory

Czyli, jesli dobrze Cie Tiv zrozumialem, nie bedzie czegos takiego jak arena walk?

Offline

 

#6 2008-04-26 18:28:32

Tivox

Użyszkodnik

2831636
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 153
Punktów :   

Re: Potwory

Trelant - Hmm... no jakieś szczury i inne tego typu dziadostwo też można wprowadzić do gry
Selvetarm - Arena Walk u Tolkiena tak nie bardzo pasuje... Ale i tak wszystko zależy od Obiego.
Ja bym proponował coś takiego - pierwsze levele nabija się na różnych questach, np każą nam zabić kilka szczurów, kupić coś i przynieść, a questy te byłyby dostępne w każdym mieście. Nie wiem czy coś takiego da się zrobić, ale jeśli tak to było by miodzio No a potem questy były by trudniejsze oczywiście, trzeba by było podróżować po krainach, gdzie można by było spotkać ww. potwory


"We are just a moment in time, A blink of an eye, A dream for the blind, Visions from a dying brain"
Anathema

Offline

 

#7 2008-04-26 19:27:58

Administrator

Administrator

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 270
Punktów :   

Re: Potwory

Tivox napisał:

Trelant - Hmm... no jakieś szczury i inne tego typu dziadostwo też można wprowadzić do gry
Selvetarm - Arena Walk u Tolkiena tak nie bardzo pasuje... Ale i tak wszystko zależy od Obiego.
Ja bym proponował coś takiego - pierwsze levele nabija się na różnych questach, np każą nam zabić kilka szczurów, kupić coś i przynieść, a questy te byłyby dostępne w każdym mieście. Nie wiem czy coś takiego da się zrobić, ale jeśli tak to było by miodzio No a potem questy były by trudniejsze oczywiście, trzeba by było podróżować po krainach, gdzie można by było spotkać ww. potwory

Tivox, co do tej listy potwórów to zupełnie nie pasują mi smoki i Balrogowie, wątpliwości mam do wampirów. Poza tym dobra robota. Ja areny walk też nie widzę w grze.

Offline

 

#8 2008-04-26 20:26:49

Tivox

Użyszkodnik

2831636
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 153
Punktów :   

Re: Potwory

No smoki i Balrogowie to rzeczywiście nie za bardzo, ale można coś napisać że jakieś nowe smoki przybyły ze wschodu, a Balrogi się przebudziły w najgłębszych jaskiniach Ardy Cokolwiek. A te wampiry to wg Eldamaru "nie pijące krwi duchy ludzi, które nie znalazły spokoju po śmierci. Ich natura jest właściwie bliższa demonom niż normalnym ludzkim duszom. Duch owe były kiedyś opiekunkami nieszkodliwych, zwyczajnych nietoperzy, ale pod wodzą Morgotha stały się wielkimi złoczyńcami i narzędziami terroru. Są znakomitymi lotnikami i we wczesnych czasach Morgoth często używał ich jako posłańców. Wyglądały jak ogromne nietoperze z odrażającymi twarzami męskimi lub kobiecymi, ze stopami uzbrojonymi w szpony drapieżnych ptaków. Natura wyposażyła je doskonale, aby przenosiły wiadomości z polecenia swego pana lub szpiegowały dla niego. Te niezwykłe płaszcze także innym istotom potrafią dać umiejętność zmiany kształtu na podobieństwo wampira."


"We are just a moment in time, A blink of an eye, A dream for the blind, Visions from a dying brain"
Anathema

Offline

 

#9 2008-04-27 09:44:23

Selvetarm

Użyszkodnik

2390700
Skąd: Lórien
Zarejestrowany: 2008-04-22
Posty: 65
Punktów :   

Re: Potwory

Nie wiem jak Ty Tivku widzisz te questy Dajmy przyklad bierzesz q w Lórien i musisz sie udac sie do innej lokacji i zabic kilka mobow? Albo dajmy przyklad udac sie do innego miasta i porozmawiac z kims w rodzaju npc? Bo jak tak, to mozna niezlego rpg'a zrobic, tylko domyslam sie, ze to byloby cholernie trudne.

Ostatnio edytowany przez Selvetarm (2008-04-27 09:45:00)

Offline

 

#10 2008-04-27 09:50:09

Administrator

Administrator

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 270
Punktów :   

Re: Potwory

Selvetarm napisał:

Nie wiem jak Ty Tivku widzisz te questy Dajmy przyklad bierzesz q w Lórien i musisz sie udac sie do innej lokacji i zabic kilka mobow? Albo dajmy przyklad udac sie do innego miasta i porozmawiac z kims w rodzaju npc? Bo jak tak, to mozna niezlego rpg'a zrobic, tylko domyslam sie, ze to byloby cholernie trudne.

Znowu offtop!! Zaraz posypią się warny!;>

Offline

 

#11 2008-04-27 11:07:57

Tivox

Użyszkodnik

2831636
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 153
Punktów :   

Re: Potwory

Ok to może najpierw zajmijmy się potworami, a potem pogadamy o questach. Co do tych niskopoziomowych potworków, to proponowałbym takie:
- Szczur
- Wściekły pies
- Wilk
- Niedźwiedź
- Wielki wąż
- Goblin
- Goblin z Morii
- Ork z Gór Mglistych
- Ork z Mordoru
- Uruk-hai
- Jaszczur

Etc, etc. Ja bym dał tu głównie potworki z rodziny zwierzakowatych Pozostaje tylko kwestia gdzie by można je było spotkać, ale to chyba nie problem. Wystarczy zrobić jakieś kanały albo coś w tym stylu.


"We are just a moment in time, A blink of an eye, A dream for the blind, Visions from a dying brain"
Anathema

Offline

 

#12 2008-04-27 15:57:44

Administrator

Administrator

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 270
Punktów :   

Re: Potwory

Wybacz, ale ja nie widzę różnicy między orkami a goblinami. Poza tym uruk-hai byli potężnymi wojownikami. A umieściłbym te potwory w zwykłych lokacjach.

Offline

 

#13 2008-04-27 16:26:48

Tivox

Użyszkodnik

2831636
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 153
Punktów :   

Re: Potwory

Co do lokacji to mi to wszystko jedno. A co do goblina - mi się zawsze zdawało, że orkowie byli trochę więksi, silniejsi i mądrzejsi od zwykłych goblinów


"We are just a moment in time, A blink of an eye, A dream for the blind, Visions from a dying brain"
Anathema

Offline

 

#14 2008-04-27 19:20:39

Marlis

Użyszkodnik

4366728
Skąd: Bree
Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 66
Punktów :   

Re: Potwory

Gobliny są naturalne. Per powstały jak jakieś zwierzątka
Orkowie to umęczone elfy są, tylko nie ma wyjaśnione jak się rozmnażają dalej.

Offline

 

#15 2008-04-27 19:38:10

Kain

Użyszkodnik

9917144
Skąd: Brody Małe
Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 48
Punktów :   

Re: Potwory

Jeśli istniałaby możliwość wybrania rasy "ork" to wtedy nie pasuje trochę ork jako przeciwnik/potwór. To trochę niesprawiedliwe, bo w takim wypadku Ci ze 'złych stron' musieliby mieć do zabijania "Ludzie z Wschodniej Marchii" etc, inne takie głupoty...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.107 seconds, 7 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ranger-airsoft-team.pun.pl www.doradcy09.pun.pl www.parkour.pun.pl www.zmierzch-wampir.pun.pl www.pokemon-rpg.pun.pl