Forum projektu Arda
Więc jak już zajmujemy się sprawami takimi jak lokacje, to może warto zastanowić się nad potworami, które mają występować w grze? Ja proponowałbym wybrać coś z tego --->> http://eldamar.my.link.pl/Eldamar_Rasy/bestiarisz.htm
Offline
Administrator
Tivox napisał:
Więc jak już zajmujemy się sprawami takimi jak lokacje, to może warto zastanowić się nad potworami, które mają występować w grze? Ja proponowałbym wybrać coś z tego --->> http://eldamar.my.link.pl/Eldamar_Rasy/bestiarisz.htm
To może zaproponujesz jakieś konkrety:D
Offline
A właśnie. Widzę, że na tej stronie są różne podziały tych potworów, więc proponuję, żeby w każdej lokacji można było spotkać inne monstrum. Np wodne potwory spotykałoby się tylko w miastach położonych nad wodą, demony gdzieś w okolicach Mordoru, ewentualnie Dol Guldur, itp. Oto moje propozycje:
Lokacje nad wodą - Olbrzymi Żółw, Smok wodny
Lokacje bagniste - Ninevet, Vodyanoi, Smok bagienny, Trupia świeca, Trupia latarnia, Ghul
Podziemne jeziora - Czerwona paszcza, Czatownik
Jaskinie, lochy itp - Balrog, Smok Jaskiniowy, Troll, Wielki Pająk, Duch, Szkielet, Widmo
Okolice Mordoru/Dol Guldur - Czarny demon, Olbrzymi pająk (taki jak Szeloba), Wampir Morgotha, Smok Ognisty (tylko przy Mordorze), Skrzydlata bestia, Krebain, Duch, Widmo, Warg, Wilkołak
Północne lokacje - Wieloryb zabójca, Lodowy smok
Góry - Zimny smok, Skrzydlata bestia, Smokołak, Krebain, Gigant
Pustkowia - Smok lądowy, Smokołak, Krebain, Upiór, Warg
Pustynie - Smok piaskowy, Brzęczyróg
Puszcze i lasy - Wielki pająk, Pająk Królewski
Wszędzie też można spotkać orków, goblinów, uruk-hai etc, etc. Jak widać najwięcej niebezpieczeństw można spotkać w okolicach twierdz tych złych, co się zgadza z książką A proponuję też nie wprowadzać do gry takich potworów jak Nazgul, Szeloba czy inna Ungolianta, bo przecież one były ważniejsze niż zwykłe monstra. Co Wy na to?
Ostatnio edytowany przez Tivox (2008-04-26 16:02:46)
Offline
Trelant - Hmm... no jakieś szczury i inne tego typu dziadostwo też można wprowadzić do gry
Selvetarm - Arena Walk u Tolkiena tak nie bardzo pasuje... Ale i tak wszystko zależy od Obiego.
Ja bym proponował coś takiego - pierwsze levele nabija się na różnych questach, np każą nam zabić kilka szczurów, kupić coś i przynieść, a questy te byłyby dostępne w każdym mieście. Nie wiem czy coś takiego da się zrobić, ale jeśli tak to było by miodzio No a potem questy były by trudniejsze oczywiście, trzeba by było podróżować po krainach, gdzie można by było spotkać ww. potwory
Offline
Administrator
Tivox napisał:
Trelant - Hmm... no jakieś szczury i inne tego typu dziadostwo też można wprowadzić do gry
![]()
Selvetarm - Arena Walk u Tolkiena tak nie bardzo pasuje... Ale i tak wszystko zależy od Obiego.
Ja bym proponował coś takiego - pierwsze levele nabija się na różnych questach, np każą nam zabić kilka szczurów, kupić coś i przynieść, a questy te byłyby dostępne w każdym mieście. Nie wiem czy coś takiego da się zrobić, ale jeśli tak to było by miodzioNo a potem questy były by trudniejsze oczywiście, trzeba by było podróżować po krainach, gdzie można by było spotkać ww. potwory
Tivox, co do tej listy potwórów to zupełnie nie pasują mi smoki i Balrogowie, wątpliwości mam do wampirów. Poza tym dobra robota. Ja areny walk też nie widzę w grze.
Offline
No smoki i Balrogowie to rzeczywiście nie za bardzo, ale można coś napisać że jakieś nowe smoki przybyły ze wschodu, a Balrogi się przebudziły w najgłębszych jaskiniach Ardy Cokolwiek. A te wampiry to wg Eldamaru "nie pijące krwi duchy ludzi, które nie znalazły spokoju po śmierci. Ich natura jest właściwie bliższa demonom niż normalnym ludzkim duszom. Duch owe były kiedyś opiekunkami nieszkodliwych, zwyczajnych nietoperzy, ale pod wodzą Morgotha stały się wielkimi złoczyńcami i narzędziami terroru. Są znakomitymi lotnikami i we wczesnych czasach Morgoth często używał ich jako posłańców. Wyglądały jak ogromne nietoperze z odrażającymi twarzami męskimi lub kobiecymi, ze stopami uzbrojonymi w szpony drapieżnych ptaków. Natura wyposażyła je doskonale, aby przenosiły wiadomości z polecenia swego pana lub szpiegowały dla niego. Te niezwykłe płaszcze także innym istotom potrafią dać umiejętność zmiany kształtu na podobieństwo wampira."
Offline
Nie wiem jak Ty Tivku widzisz te questy Dajmy przyklad bierzesz q w Lórien i musisz sie udac sie do innej lokacji i zabic kilka mobow? Albo dajmy przyklad udac sie do innego miasta i porozmawiac z kims w rodzaju npc?
Bo jak tak, to mozna niezlego rpg'a zrobic, tylko domyslam sie, ze to byloby cholernie trudne.
Ostatnio edytowany przez Selvetarm (2008-04-27 09:45:00)
Offline
Administrator
Selvetarm napisał:
Nie wiem jak Ty Tivku widzisz te questy
Dajmy przyklad bierzesz q w Lórien i musisz sie udac sie do innej lokacji i zabic kilka mobow? Albo dajmy przyklad udac sie do innego miasta i porozmawiac z kims w rodzaju npc?
Bo jak tak, to mozna niezlego rpg'a zrobic, tylko domyslam sie, ze to byloby cholernie trudne.
Znowu offtop!! Zaraz posypią się warny!;>
Offline
Ok to może najpierw zajmijmy się potworami, a potem pogadamy o questach. Co do tych niskopoziomowych potworków, to proponowałbym takie:
- Szczur
- Wściekły pies
- Wilk
- Niedźwiedź
- Wielki wąż
- Goblin
- Goblin z Morii
- Ork z Gór Mglistych
- Ork z Mordoru
- Uruk-hai
- Jaszczur
Etc, etc. Ja bym dał tu głównie potworki z rodziny zwierzakowatych Pozostaje tylko kwestia gdzie by można je było spotkać, ale to chyba nie problem. Wystarczy zrobić jakieś kanały albo coś w tym stylu.
Offline
Administrator
Wybacz, ale ja nie widzę różnicy między orkami a goblinami. Poza tym uruk-hai byli potężnymi wojownikami. A umieściłbym te potwory w zwykłych lokacjach.
Offline
Co do lokacji to mi to wszystko jedno. A co do goblina - mi się zawsze zdawało, że orkowie byli trochę więksi, silniejsi i mądrzejsi od zwykłych goblinów
Offline
Jeśli istniałaby możliwość wybrania rasy "ork" to wtedy nie pasuje trochę ork jako przeciwnik/potwór. To trochę niesprawiedliwe, bo w takim wypadku Ci ze 'złych stron' musieliby mieć do zabijania "Ludzie z Wschodniej Marchii" etc, inne takie głupoty...
Offline