Forum projektu Arda
Administrator
Dom spełniałby dwie podstawowe funcje. Służyłby jako miejsce, w którym gracz nie może zostać zaatakowany oraz jako przechowalnia większej ilości ekwipunku. Od wielkości domu zależałaby jego ładowność. Wiem, że to mało oryginalny pomysł, ale nie mam pojęcia jak to inaczej rozwiązać.
Offline
Można też zrobić, że wraz z osiągnięciem jakiegoś określonego poziomu i (przykład podaje na Vallheru) upiększenia dom ma jakąś nową opcję, np coś w stylu własnego sklepu, czy też szkoły... Oczywiście tego typu szkoła byłaby fabularna, sklep mógłby być po części też mechaniczny. Ale żeby było fajniej, to nawet gdy się już uzyska ten poziom domu, to aby uzyskać pozwolenie na zbudowanie sklepu, trzeba przeprowadzić sesję z kimś kto będzie wybrany na tę rolę, a w niej uzyskać zgodę na budowę, która także trwałaby jakiś określony czas... Btw. teraz mi wpadł taki pomysł. Może wprowadzić by jakąś rachubę lat? Na przykład 2 miesiące prawdziwe to jeden rok w grze albo coś podobnego.
Offline