Projekt gry Arda

Forum projektu Arda


#1 2008-05-17 13:04:39

Administrator

Administrator

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 270
Punktów :   

kuźnia[wzór][ogólny zarys]

Moja propozycja wygląda następująco: Wchodzimy do kuźni, wybieramy jaką broń chcemy wykonać, skrypt oblicza, ile surowców będzie potrzebnych oraz na podstawie umiejętności kowala ustala jaka będzie premia przedmiotu. Pozostaje jeszcze wymyślenie wzoru na premię.

Offline

 

#2 2008-05-17 21:41:07

++Sannah++

Użyszkodnik

2548477
Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 106
Punktów :   -1 

Re: kuźnia[wzór][ogólny zarys]

Mnie się podoba, chociaż na wymyślanie wzorów na obliczanie czegokolwiek sie nie nadaje wiec na mnie nie liczcie ;P


Ziemia moim ciałem,
Woda moją krwią,
Powietrze oddechem,
Ogień siłą mą!

Offline

 

#3 2008-05-18 08:34:27

Administrator

Administrator

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 270
Punktów :   

Re: kuźnia[wzór][ogólny zarys]

Sannah napisał:

Mnie się podoba, chociaż na wymyślanie wzorów na obliczanie czegokolwiek sie nie nadaje wiec na mnie nie liczcie ;P

Po co się męczyć...

Moja propozycja:

Kod:

(siła*zręczność)*0.001

Dzięki temu kowal będzie musiał trenować obydwie cechy, a nie tylko jedną z nich.

Offline

 

#4 2008-05-18 09:04:38

Kain

Użyszkodnik

9917144
Skąd: Brody Małe
Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 48
Punktów :   

Re: kuźnia[wzór][ogólny zarys]

Jeszcze pytanie, czy będę jakieś 'bonusy' do tych broni. Standardowe Vallheru - zręczność - przedmioty elfie, siła - smocze... Tutaj zapewne coś innego jest zamierzane. Co do kodu, to ma być coś takiego, że przy powiedzmy 100 siły i zręczności jest 10000*0.001 = 10, czyli bonus jest równy 10, tak?
Jeśli tak, to na co będzie miała wpływ umiejętność kowalstwa...

Offline

 

#5 2008-05-18 09:12:38

Administrator

Administrator

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 270
Punktów :   

Re: kuźnia[wzór][ogólny zarys]

Kain napisał:

Jeszcze pytanie, czy będę jakieś 'bonusy' do tych broni. Standardowe Vallheru - zręczność - przedmioty elfie, siła - smocze... Tutaj zapewne coś innego jest zamierzane. Co do kodu, to ma być coś takiego, że przy powiedzmy 100 siły i zręczności jest 10000*0.001 = 10, czyli bonus jest równy 10, tak?
Jeśli tak, to na co będzie miała wpływ umiejętność kowalstwa...

Zapomniałem o umiejętności. To może kowalstwo też dodać do iloczynu:

Kod:

(siła*zręczność*kowalstwo)*wspołczynnik

W tym wypadku współczynnik musi być inny. To właśnie są bonusy;) Co do nazw, to myślałem żeby były zależne  od bonusu z jakim zostanie wykuta broń, np. 0-10 - hobbicki sztylet; 11-50 - krasnoludzki sztylet; 51-100 - elfi sztylet. Coś takiego.

Offline

 

#6 2008-05-18 09:19:21

Kain

Użyszkodnik

9917144
Skąd: Brody Małe
Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 48
Punktów :   

Re: kuźnia[wzór][ogólny zarys]

No nawet nawet tylko trzeba by było jakiś sensowny przelicznik, żeby jakiś lepszy rzemieślnik już od początku nie robił broni z bonusem 1000... Jeszcze nie wiadomo jak będą wyglądały walki chyba, czy normalny atak, broń z wytrzymałością, punkty akcji, czy coś całkiem innego...

Jeśli byłaby wytrzymałość, a nie byłoby różnych surowców, tylko np: samo żelazo i węgiel, to broń miałyby już swoją stałą wytrzymałość - topory - wysoka, szabelki - niska... Taki oczywiście przykład...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.058 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zmierzch-wampir.pun.pl www.pokemon-rpg.pun.pl www.adsumus.pun.pl www.parkour.pun.pl www.doradcy09.pun.pl