Projekt gry Arda

Forum projektu Arda

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#61 2008-06-20 14:50:02

Tivox

Użyszkodnik

2831636
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 153
Punktów :   

Re: Zródła mechaniki

Widziałem na jednej grze ciekawe rozwiązanie, mianowicie ograniczenie poziomu atrybutu na danym poziomie postaci. Chodzi o to, że np. na poziomie 1 można mieć maksymalnie 13 siły itp. Takie ograniczenie rozwiązało by problem z graczami którzy siedząc na 1 lvlu i mając wysokie statystyki atakują postacie z wyższymi poziomami i je zabijają.


"We are just a moment in time, A blink of an eye, A dream for the blind, Visions from a dying brain"
Anathema

Offline

 

#62 2008-06-20 17:49:52

Administrator

Administrator

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 270
Punktów :   

Re: Zródła mechaniki

Ale jak mieć wysokie statystyki na pierwszym poziomie?

Offline

 

#63 2008-06-20 19:07:37

Selvetarm

Użyszkodnik

2390700
Skąd: Lórien
Zarejestrowany: 2008-04-22
Posty: 65
Punktów :   

Re: Zródła mechaniki

Cala zdobyta energie wydawac na szkolenie

Offline

 

#64 2008-06-20 20:03:40

Administrator

Administrator

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 270
Punktów :   

Re: Zródła mechaniki

Selvetarm napisał:

Cala zdobyta energie wydawac na szkolenie

http://www.arda.pun.pl/viewtopic.php?id=15&p=1

Offline

 

#65 2008-06-20 21:20:45

Tivox

Użyszkodnik

2831636
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 153
Punktów :   

Re: Zródła mechaniki

Znowu przeoczyłem temat


"We are just a moment in time, A blink of an eye, A dream for the blind, Visions from a dying brain"
Anathema

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.074 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.parkour.pun.pl www.doradcy09.pun.pl www.pokemon-rpg.pun.pl www.ranger-airsoft-team.pun.pl www.adsumus.pun.pl