Projekt gry Arda

Forum projektu Arda


#16 2008-07-20 21:44:30

Tivox

Użyszkodnik

2831636
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 153
Punktów :   

Re: Kradzież kieszonkowa

Nie, to wtedy nosi w jednej, którą ma od początku gry I jakby ktoś se zbudował dom, to mógłby tam kilka tych sakiewek zostawiać.


"We are just a moment in time, A blink of an eye, A dream for the blind, Visions from a dying brain"
Anathema

Offline

 

#17 2008-07-21 13:56:45

Farathorn

Użyszkodnik

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 32
Punktów :   

Re: Kradzież kieszonkowa

Nie głupie Tiv xD To by się mogło sprawdzić, tylko tez żeby nie było że ktoś nosi 70 sakw ze sobą. :]

Offline

 

#18 2008-07-21 15:59:23

Administrator

Administrator

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 270
Punktów :   

Re: Kradzież kieszonkowa

Tiv, to mi się podoba. Mogłbyś to dokładniej opisać, bo nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem?

Offline

 

#19 2008-07-21 19:56:19

Eldandor

Użyszkodnik

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 46
Punktów :   

Re: Kradzież kieszonkowa

Mam takie pytanie, co do realizmu. Jak wyobrażacie sobie noszenie w kieszeniach miliona złotych monet? I w jaki sposób kieszonkowiec ma podprowadzić komuś milion złotych monet? Nawet w papierkach byłoby to całkiem sporo
Więc może faktycznie system sakiewek, tyle że można by było nosić tylko kilka, a resztę trzeba gdzieś zostawić, chyba najrozsądniej w domu : )
Czyli, ilość pieniędzy jakie każdy gracz nosi przy sobie byłaby ograniczona, a kieszonkowiec mógłby okraść postać jedynie z pewnej ilości sakiewek na co właśnie wpływałaby umiejętność kradzieży kieszonkowej.
Nie wiem czy czegoś nie pominąłem, ale sprawa jest do rozwiązania

Offline

 

#20 2008-07-21 21:02:18

Tivox

Użyszkodnik

2831636
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 153
Punktów :   

Re: Kradzież kieszonkowa

Ja to widzę mniej więcej tak jak Eld napisał, tylko co zrobić, jeśli ktoś nie ma domu, a nie może mieć więcej sakiewek, niż ma teraz? Może wprowadzić jakieś depozyty w banku? Sam nie wiem


"We are just a moment in time, A blink of an eye, A dream for the blind, Visions from a dying brain"
Anathema

Offline

 

#21 2008-07-22 14:24:42

Eldandor

Użyszkodnik

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 46
Punktów :   

Re: Kradzież kieszonkowa

Bank to trochę naciągana sprawa, nie pamiętam nic takiego w świecie Tolkiena i nie bardzo mi to podchodzi. A cóż zrobić? Wystarczy zmusić graczy do posiadania domu
Po prostu w pewnym momencie postać nie będzie mogła nosić ze sobą więcej pieniędzy, a to oznacza, że będą one stracone. Wydaje mi się to dosyć uczciwe i sensowne

Offline

 

#22 2008-07-23 08:02:30

Kain

Użyszkodnik

9917144
Skąd: Brody Małe
Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 48
Punktów :   

Re: Kradzież kieszonkowa

Jeśli zamierzacie naciskać na fabułę, na klimat, to proponuje zrobić jak najwięcej rzeczy z tym związanych. Banków nie było u Tolkiena, to fakt, ale można by zrobić coś na wzór banku, np w miastach (niektórych) stacjonowaliby kramarze, którzy zajmowaliby się przetrzymywaniem gotówki. I aby złożyć u nich pieniądze, trzeba by było umieścić całe zdarzenie w sesji. Tylko że do tego trzeba umiejętne osoby, osoby mające czas, takie sumienne.
Takie moje zdanie.
A co konkretnie do sakw:
Dosyć dobry pomysł z sakwami, realizmu do końca nie da się zrobić doskonałego, bo przecież czemu nikt  nie może okraść nam domu? Dlatego właśnie nie możemy odrzucać pomysłu za brak realizmu, bo popadniemy w skrajność. To jest (będzie?) gra fantasy i rpg jednocześnie a więc nie będzie realizmu doskonałego, bo co to za realizm, jeśli po śmierci każdy się może odrodzić? Dlatego bierzmy jakiś poziom realizmu i nie odbiegajmy w żadną stronę. Owszem, różne czynności można zrobić bliżej lub dalej od realizmu, ale miejmy umiar, bo nawet samo posiadanie milionów sztuk złota przez hobbita czy elfa nie bardzo mi pasuje do klimatów Tolkiena. Tylko, że przecież tworzymy (?) RPG.

Offline

 

#23 2008-07-24 17:35:02

Tivox

Użyszkodnik

2831636
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 153
Punktów :   

Re: Kradzież kieszonkowa

A może niech każdy od początku gry posiada dom? W końcu w WP nie było zbyt wielu bezdomnych


"We are just a moment in time, A blink of an eye, A dream for the blind, Visions from a dying brain"
Anathema

Offline

 

#24 2008-07-24 19:39:08

Administrator

Administrator

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 270
Punktów :   

Re: Kradzież kieszonkowa

Już mam w głowie trochę jaśniej, ale muszę Was zmartwić. Znowu wyjeżdżam. Wracam całkiem niedługo, bo w poniedziałek (+2 dni na dojście do siebie). Gdyby ktoś mnie szukał, to będę w Tychach na festiwalu. Po powrocie spróbuję złożyć jakoś tę kradzież.


Chyba teraz jestem w stanie napisać tę kradzież. Tylko chyba nikt nie poruszył kwestii, co dzieje się ze złodziejem podczas nieudanej próby kradzieży. Trafia do lochów? Lochy są trochę mało oryginalne.

Ostatnio edytowany przez Administrator (2008-11-16 12:20:41)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.094 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.doradcy09.pun.pl www.zmierzch-wampir.pun.pl www.ranger-airsoft-team.pun.pl www.parkour.pun.pl www.pokemon-rpg.pun.pl