Forum projektu Arda
Ktos juz poruszyl ten temat, wiem Dlatego chcialbym go rozwinac. Domyslam sie, ze lokacje beda jak dawniej, lecz pewnie dojda tez nowe. Jakie? I co z tym trybem podrozy?
Bedzie tak, jak bylo, czy bedzie ukazana mapa, po ktorej bedziemy sie poruszac? (bo taki zamysl kiedys byl, pamietam nawet jak cialem mape na kilkaset chyba kawalkow
) Od razu mozna tez zaczac rozmowy o dostepnych miejscach w miescie, tzn. czy beda takie rzeczy jak straznice badz polany chowancow, domy... Bedzie to wszystko przypominalo Valleru czy calkowicie chcemy odbiec od niego i stworzyc cos zupelnie nowego? Wiem, ze na takie rzeczy jeszcze pewnie przyjdzie pora, ale lepiej szybciej niz pozniej
Offline
Przede wszystkim, to czy gra nadal będzie na podstawie książek Tolkiena? Bo jak tak, to gdzie tam umieścimy "jakieś miasto grzechu i skrytobójców?"
Offline
Ja bym proponował zrobić coś takiego - gra dzieje się za czasów panowania Aragorna lub jego potomków, w Czwartej Erze na terenie znanego nam Śródziemia, można jednak podróżować do dalekich miast Umbaru/Haradu/Khandu/czegoś-tam-jeszcze, a te miasta bardziej pasują do wizerunku 'miasta grzechu', niż takie na przykład Minas Tirith
Offline
Administrator
Marlis napisał:
Można Bree przerobić na takie miasto ;P
No i pozostaje kwestia Fabuły jeszcze. Znowu w czasie wojny o pierścień? Bo szczerze mówiąc nie daje to zbyt wielkiego pola do popisu.
Toż to brednie:P Fabułę związaną z wojną o pierścień można bardzo ciekawie opracować.
Offline
No ale to też tak nie bardzo - no bo na starej Ardzie wszędzie się żyło szczęśliwie i radośnie, nie było żadnych wieści o wojnie, a po drogach grasowali bandyci, a nie orkowie
Offline
Ty nie bądź tego taki pewien, bo wiele ciekawych rzeczy można znaleźć na necie, albo chociażby w Atlasie Śródziemia (jest tam z tego co pamiętam taka mapa, na której są krainy zarówno na wschód, jak i na południe i północ od znanego nam Śródziemia )
Offline
Administrator
Tivox napisał:
No ale to też tak nie bardzo - no bo na starej Ardzie wszędzie się żyło szczęśliwie i radośnie, nie było żadnych wieści o wojnie, a po drogach grasowali bandyci, a nie orkowie
Wada silnika vallheru - był nastawiony głównie na rozwój postaci, nie fabuły.
Offline
Użyszkodnik
Jak zostajemy prze fabule rodem z LotR, to spoko... Problem w tym, że ja byłbym bardziej za cieższym klimatem(like Papcio Sapkowski). Kto grał i czytał Wiedźmina napewno zrozumie o co chodzi:) Nie mam tu na myśli granie w świecie strzyk, bazyliszków itd, tylko... hmmmmm... delikatne zwulgaryzowanie tej gry, żeby nie byłą tak cukierkowa... Coś jak PoP:SoT i PoP:WW:)
Offline